Nintendo DS Lite zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 45 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nintendo DS Lite zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

henk barryton 30-07-2011
Geschreven voor: Nintendo DS Lite rood

Een leuke spelcomputer met leuke games zoals van pokemon, alleen als ouder dan 12 bent is het oersaai en slecht, maar daarvoor is het een leuke spelcomputer

Pas073 15-11-2011

maakt het uit in welk land je m koopt qua taal?

jopi26 01-07-2011
Geschreven voor: Nintendo DS Lite zilver

Leuk apparaat, kun je allerlei spelletjes op doen.
voor jongere kinderen ook geschikt. ze kunnen geen
oncontroleerbare 'acties' doen.

J.0200 21-03-2010
Geschreven voor: Nintendo DS Lite groen

Ik ben van mening dat je niet genoeg mogelijkheden hebt op de ds qua spellen. Als je wat meer van actiespellen houdt, raadt ik je aan om een psp te nemen omdat de actiespellen die wel op de markt zijn veelal geen goede beeldkwaliteit hebben.
Ik ben persoonlijk niet echt van de actiespellen, maar mag die als afwisseling ook graag spelen. Daarom is het jammer dat de DS naar mijn inzien niet veel meer mogelijkheden heeft dan kinderspellen en braintraining. De spellen die er op de markt zijn hebben meestal een slechte beeldkwaliteit, er zitten een aantal tussen die wel redelijk eruit zien.

Een heel groot voordeel is natuurlijk dat het een touch-screen heeft, en een ingebouwde microfoon. Sommige spellen hebben er handig gebruik van gemaakt, en deze vind ik dan ook erg interactief.

Conclusie, als je niet al te veel eisen stelt aan de beeldkwaliteit en ook niet echt op zoek bent naar first-person shooters of andere actiegames, is de Ds een geschikte handheld voor jou.

M. Flokstra 12-10-2008
Geschreven voor: Nintendo DS Lite rood

De mogelijkheden van Nintendo zijn erg uniek, en levert erg veel plezier!

De spelletjes blijven altijd leuk, en voor iedere leeftijdsklasse is wel iets te vinden. Het mooiste aan de games blijft dat bijna iedere game kind-vriendelijk ontwikkeld is!

Zelf ben ik al jaren tevreden over Nintendo, maar de DS & Wii waren toch echt een toppunt die Nintendo geleverd heeft.

billybob 19-09-2008

het is een super ding,
goede : heeft leuke spelletjes, mooi beeld, geluid is goed, toetsen zijn goed, touchscreen is heel leuk
slechte : niks

richschie 06-09-2008
Geschreven voor: Nintendo DS Lite wit

ds lite is echt een aanrader voor twijfelaars. Het is een hele andere generatie van gamen. En je kan er net zoals de sony psp muziek op luisteren en mee internetten.

ds gamer 12-08-2008
Geschreven voor: Nintendo DS Lite groen

Leuke spelcomputer met veel mogelijkheden, in combinatie met de nintendo wii helemaal het einde!

Parkietengirl 20-07-2008
Geschreven voor: Nintendo DS Lite wit

Een zeer compacte draagbare spelcomputer met veel handige functies en duidelijke uitleg. Dus zeker de moeite waard!

Liline 18-06-2008
Geschreven voor: Nintendo DS Lite wit

Goede geluidskwaliteit, batterij gaat ook heel lang mee, het is niet te groot, dus makkelijk mee te nemen. Touchscreen werkt prima en de twee schermen worden door sommige spellen echt optimaal benut.
Geweldig spelcomputer, ik zal hem aanraden aan iedereen.

ptw1977 16-06-2008
Geschreven voor: Nintendo DS Lite zwart

Superapparaatje, zeker als je er twee hebt. Lekker tegen elkaar gamen, die lekkere simpele games die altijd het leukst zijn. Werkt ook erg gemakkelijk!
Hebben er ook een R4DS bij gekocht. Erg leuk voor op vakantie.

King John 1967 13-04-2008
Geschreven voor: Nintendo DS Lite wit

Een tijdje terug mijn review bijgesteld ivm de degelijkheid. Had eerst een 9 gegeven voor de degelijkheid. Later een 7. Wil hem nu bijstellen na een 5. Beide scharnieren zijn innmiddels gescheurd. Heb dit via mail gemeld aan Nintendo. Ben benieuwd wat ze doen. Apparaat is inmiddels 22 maanden oud.

Onderstaan mijn vorige review:
_____________________________________________
king john 1967: Wil graag mijn vorige review wat aanpassen. Vind de degelijkheid toch iets minder dan verwacht. Na verloop van een jaar komt er al gauw wat speling op het scharnier. Degelijkheid had ik eerst een 9 gegeven, maar nu een 7. (een jaar of meer in bezit)
_____________________________________________

Eventi 18-03-2008
Geschreven voor: Nintendo DS Lite roze

Mijn roze DS-lite van net 1 jaar oud met normaal gebruik, heb ik ter reparatie aangeboden aan Nintendo Benelux ivm een zwarte vlek op het beeldscherm. Nintendo geeft GEEN garantie en kan ook NIET repareren. Het aanbod om tegen gereduceerde prijs de roze DS-lite te vervangen, is na een maand nog niet nagekomen!! Telefonische navraag leert dat de service nog meer achteruit is gegaan, waar eerst nog een levertijd genoemd werd, maar nietwerd nagekomen, wordt er nu helemaal geen uitspraak meer gedaan over de te verwachte levertijd!!!! Ik hoop niet dat het nog vele weken gaat duren, voordat deze nieuwe roze DS-lite bij mij thuis bezorgd wordt.

HereIsTom 14-03-2008
Geschreven voor: Nintendo DS Lite wit

Heb deze Nintendo DS Lite nu enige tijd en ben er erg tevreden mee.
De mogelijkheden zijn oneindig en heb er al veel plezier aan beleeft.
Ik heb er nog geen minpunten aan kunnen ontdekken of het moet zijn dat ik 'm bijna niet ongebruikt kan laten liggen ;-)
Ook komen er nog steeds regelmatig nieuwe programma's en spelletjes op de markt voor deze spelcomputer.
Inderdaad dus een echte aanrader voor jong en oud!

Missellie 25-02-2008
Geschreven voor: Nintendo DS Lite roze

Wat een super apparaatje. Ik ben er zo blij mee.
Ik leer engels, spaans en frans, mijn geheugen wordt iedere dag sterker en ik help mensen overleven op een onbewoond eiland.
Mijn dochter van 4 is helemaal in de ban van DORA, Diego en andere leuke kinderspelletjes. Je kan er echt heel veel mee. Zelfs filmpjes kun je ermee kijken of mp3 afluisteren.

edwinus7 06-01-2008
Geschreven voor: Nintendo DS Lite roze

Ik heb als eerste een gewone Nintendo DS gehad. Ik was er zeer tevreden mee, totdat het touch screen na ongeveer een half jaar stuk ging. Ik heb er ongeveer nog een jaar daarna mee gespeeld, maar toch een Nintendo DS Lite gekocht. Ik vind de Nintendo DS Lite veel beter dan de gewone Nintendo DS, onder andere omdat het scherm veel helderder is. De kleuren van de Nintendo DS zijn maar dof. Ook qua uiterlijk scoort bij mij de Nintendo DS Lite hoger, maar een nadeel is wel dat GBA spellen een stukje uit de Nintendo DS Lite steken. Voor mogelijkheden heb ik een 8 gegeven, omdat je bijvoorbeeld óók GBA spellen kan spelen, een MP3 speler voor de Nintendo DS (gewoon én Lite) kan kopen, je online kan spelen door middel van Wi-Fi, je met een bepaald spel met de Nintendo DS (ook gewon én Lite) kan internetten, en omdat je, als je met twee spelers of meer bent, geen kael nodig hebt om samen te spelen, omdat het draadloos is. Zo kan ik, als ik op zolder in bed lig, en mijn broertje op de eerste etage in zijn bed ligt, samen met hem chatten en spelletjes doen, omdat hij ook een Nintendo DS Lite heeft! Het geluid scoort wat lager omdat je lage tonen heel zacht hoort (maar met oordopjes weer niet), Ook heb ik laatst een Rumble Pak aangeschaft voor mijn Nintendo DS Lite, en nu kan het trillen bij bepaalde spellen. Voor mij is de Nintendo DS Lite gewoon top!

Dave Masseur 23-12-2007
Geschreven voor: Nintendo DS Lite wit

Ik Heb vandaag net een Ds Lite gekregen ik ben bijna 12 op 3 januari mijn vrienden hebben hem en ik vind hem heel leuk aleen nu vraag ik me af als ik beelden bescherm met follie verslechterd dan niet het beeld kwaliteit en ik vind het jammer dat het geluid niet zo hard kan van de Ds Lite Bij Mijn Game Boy Advance Sp
Kan ie harder ben zelf tot nu toe zeer blij en Tevreden Ermee

Miauwer 04-12-2007
Geschreven voor: Nintendo DS Lite roze

Half september een exemplaar gekocht. Na een kleine maand kapot. Opgestuurd naar Nintendo: er is iets van het moederbord afgebroken, waarschijnlijk omdat het apparaat een keer gevallen is. Dit valt niet onder de garantie, maar het is mogelijk om tegen geringe kosten (nou ja, 90 EUR) een nieuw exemplaar aan te schaffen.
Maar eens op zoek naar iets wat òf degelijker is, òf een betere garantie biedt.
Wat een troep!

Jarro 26-11-2007
Geschreven voor: Nintendo DS Lite wit

Het is een geweldig apparaat! Je kunt er veel mee doen. Vooral de spellen English training en new super mario bross zijn heel leuk maar hebben ook een nadeel. Bij English training komen er door het schrijven een aantal krassen op je scherm en bij new super mario bross is het jammer dat je niet veel met het touch screen kan werken.

Mgiw 25-11-2007
Geschreven voor: Nintendo DS Lite roze

Mijn DS Lite was bij de scharnieren gebroken. IK heb het opgestuurd naar nintendo. Na 2 weken een nieuwe gekregen. Wat een goede service van nintendo.

Frans15 15-11-2007
Geschreven voor: Nintendo DS Lite zwart

De nintendo die ik een half jaar geleden gekocht heb daar deed het ene beeldscherm het niet zo goed meer .
Dus de nintendo opgestuurd naar de servicedienst en was niet meer te maken en heb ik daar een nieuwe voor gekregen.
Ik vind dit een zeer goede service van nintendo.

omraan 27-09-2007
Geschreven voor: Nintendo DS Lite zwart

Nintendo DS lite heeft een vreselijk goede beeld kwaliteit, is niet lomp groot, zit lekker in je handen.
de knoppen zijn moeilijk om op te drukken maar daar wen je wel aan(y b a x).
de touch screen is grappig en heel leuk als je zulke spellen hebt. Het is ook fijn dat je ook Nintendo Advance spellen erop kan spelen (geen Game Coler spellen). Geluid is vrij hard en dat is soms irritant.

in het kort het is een leuke spelcomputer.

Anne91 21-08-2007
Geschreven voor: Nintendo DS Lite wit

heb de nintendo ds lite zaterdag gekocht, had nog geen spelletjes en heb eerst met mijn gba spelletjes gespeeld... het beeld was echt 10X mooier!!!! nu heb ik alleen de sims 2 huisdieren en krijg er binnenkort meer. de sims 2 huisdieren (ook geschikt voor jonge kinderen!) is ook erg leuk om te spelen!!

Karinabc 18-05-2007
Geschreven voor: Nintendo DS Lite wit

Ook voor de ouderen onder ons is dit een hartstikke leuke gadget.
Spelletjes zoals Brain Training, Picross of Hotel Dusk zijn verslavend om te doen. Ik heb de NDS altijd bij me en hoef me nu dus nooit meer te vervelen als ik eens ergens moet wachten of met de trein reis. Mijn man en kinderen spelen er ook regelmatig mee en voor ieders smaak zijn er leuke spelletjes te koop.
Een echte aanrader dus!!

Ilonka 06-03-2007
Geschreven voor: Nintendo DS Lite zwart

Super apparaat! Mijn ogen wisten niet wat ze over kwam toen ik een GBAspel in de DS stopte, wat een helderheid!! Gelukkig was de felheid van het licht te regelen (moest wel ff zoeken want kon het niet vinden in de handleiding). Gelukkig is het touchscreem zo gevoelig dat ik de stylus niet hoefde te gebruiken. Ik ben er helemaal weg van. Genot om te gebruiken en een flinke variaties aan spelletjes. Geluid is erg goed.

MaxV 28-02-2007
Geschreven voor: Nintendo DS Lite wit

We hebben zowel de Nintendo DS als de DS lite. De systemen bevallen uitstekend. De DS is al meerdere jaren in bezit en ik constateer dat de DS/DS lite veel gebruikt wordt door mijn kinderen van 10 en 15 jaar . Gebruik van de vele speclcomputers die we hebben hangt samen met het niveau van de gebruiker denk ik wel eens, de PSP die we ook hebben, is eerlijk gezegd een spelcomputer waarin je afgesloten van de buitenwereld in jezelf gekeerd iets aan het doen bent. Niet echt sociaal.
Van problemen met de deksels van de DS of DS lite hebben we nog niets gemerkt, wel was er een dode pixel in de DS lite maar daar kregen we meteen een nieuwe DS lite voor. De PSP is veel gevoeliger voor problemen en stuk gaan dan de DS lite. De PSP heeft wel een mooi beeldscherm waar nu de 10 jarige wel eens op wil spelen maar de 15 jarige niet echt meer.